قيمت عينك شب قيمت عينك شب .

قيمت عينك شب

عينك شب چه رنگي است

قيمت عينك شب

 

 

دو ويژگي مهم اين عينك وجود دارد كه به ديد بهتر در شب كمك مي كند. اولين توانايي روشن كردن تاريكي به كمك توانايي دوم است كه عبارت است از كاهش روشنايي منبع نور.

لنزهاي نارنجي/زرد استفاده شده در عينك ديد در شب باعث مي شود تاريكي براي شما واضح تر به نظر برسد. اين عملكرد ديدن جاده و اطراف را براي شما آسان تر مي كند. درخشش در تاريكي به دليل خاصيت كاهش روشنايي نور است كه باعث مي شود در هنگام دريافت نورهاي مختلف (مانند چراغ هاي جلوي خودرو در سمت مقابل جاده) حساسيت چشمان شما كمتر شود.

اين مشكل به عملكرد ديافراگم در چشم انسان برمي گردد. از آنجايي كه ديافراگم چشم انسان در هنگام ورود به محيط هاي نوري مختلف تغيير ديافراگم خود را به زمان مي برد، اين تغييرات مي تواند در شب و هنگام رانندگي باعث حواس پرتي شود. مانند زماني كه وارد يك دنياي روشن يا نور خورشيد از يك اتاق تاريك مي شويد. تاريكي جاده و محيط اطراف به همراه چراغ هاي جلوي خودرو باعث حساسيت بيشتر چشم ها به محيط مي شود و گاهي اوقات نمي توان جاده را به وضوح ديد.

 

 

 

تاثير عينك ديد در شب

 

 

قيمت عينك شب عملكرد اصلي اين عينك بهبود ديد شما با كاهش تابش خيره كننده بسياري از نورها و جلوگيري از پديده پراكندگي نور است.به طور كلي، اگر يك منبع نور قوي در جلوي چشم قرار گيرد، نمي توانيد به راحتي سوژه اطراف را ببينيد. بنابراين لنزهاي اين عينك خطر رانندگي در شب و تاريكي را كاهش مي دهد. در تصوير زير نمونه اي از عملكرد عينك شب با چراغ هاي خودرو نشان داده شده است كه در آن به وضوح مي توانيد كارايي عينك شب را مشاهده كنيد:

 

تفاوت اصلي بين دو تصوير بالا كنتراست بيشتر + كاهش روشنايي است كه واقعاً به بهتر شدن تجربه رانندگي كمك مي كند. بنابراين، در واقع، عينك تاريكي را روشن نمي كند، زيرا اين لنزهاي فيلتر شدت نور ورودي به چشم را كاهش مي دهند، اما كاهش نور روشن، همانطور كه در بالا نشان داده شده است، باعث كاهش كنتراست مي شود و در نتيجه، شما چشم ها مي توانند با ديافراگم و زمان بازتر كار كنند. تاريكي سريعتر پاسخ مي دهد اگر تا به حال تجربه رانندگي در شب را داشته ايد، زماني كه خودروي جلويي از نور بالا استفاده مي كند، واقعا متوجه آن شده ايد.

نكته مهمي كه در اينجا بايد بدانيد اين است كه عينك‌هاي شب در مكان‌هاي كاملا تاريك (مانند يك لاين بدون خودرو در جلو و چراغ‌هاي اطراف خيابان) نه تنها به بهبود ديد كمك مي‌كنند، بلكه باعث بينايي و ديد شما نيز مي‌شوند. نماي جلو تاريك تر استبنابراين كار و كاربرد واقعي عينك مانند بالا در وضعيت خوبي نيست. قيمت عينك شب


برچسب: عينك شب چه رنگي است، عكس عينك ديد در شب، قيمت عينك شب كوري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۱:۱۴ توسط:darya موضوع: نظرات (0)